[Орчуулга] HA:TFELT (Yenny) “Ain’t Nobody”

Би энэ дэлхий дээр олон хөөрхөн охид байгааг мэднэ
Бас би их хичээсэн ч, яаж ч их хичээсэн, зарим нэг зүйл болохгүйг мэднэ
Би чамд олон сониуч зантайг чин мэднэ
Яг л эрвээхий шиг чи нүд гялбам өнгөнд автагддаг

But u gotta know

Хэн ч би чамайг хайрладаг шиг хайрлаж чадахгүй
Хэн ч би чамайг ойлгодог шиг ойлгож чадахгүй
Ain’t nobody nobody nobody gonna love you like I do
I do I do Ain’t nobody

Love you like I do

Би яагаад хэн ч чамд хайрын тухай заагаагүйг мэднэ
And how to love a girl, чи бүхнийг тоглоом гэж боддог
Чи залуу насаа зэвсэг болгож туршлагаа шалтаг болгож хайрын шинэ мэдрэмжийг олохыг хичээдэг
Харанхуйд хэсэн тэнүүчлэх үедээ чи намайг хэсэг хугацаанд мартсан байх
Сэтгэл хөдөлгөсөн зүйл чамайг ороосон байх

But u gotta know

Хэн ч би чамайг хайрладаг шиг хайрлаж чадахгүй
Хэн ч би чамайг ойлгодог шиг ойлгож чадахгүй
Ain’t nobody nobody nobody gonna love you like I do
I do I do Ain’t nobody

Love you like I do

Хэн нь ялагч гэдгийг одоо надад хэлээч
Чи уйлж байна би ч уйлж байна
Ганц үлдсэн зүйл нь шарха
Tell me what we gonna do
Бүх юм бутран унасан ч, би чамайг хайрласаар л байх болно

But u gotta know

Хэн ч би чамайг хайрладаг шиг хайрлаж чадахгүй
Хэн ч би чамайг ойлгодог шиг ойлгож чадахгүй
Ain’t nobody nobody nobody gonna love you like I do

Ain’t nobody

 

 

One thought on “[Орчуулга] HA:TFELT (Yenny) “Ain’t Nobody”

Leave a Reply

