Rain Kim Tae Hee нар энэ 2 сард гэрлэхээр боллоо+Rain-ы бичсэн захидал

Хэдхэн хоногийн өмнө эргэн ирэлтээ хийгээд байсан дуучин Rain өнөөдөр гэрлэх болсоноо зарлалаа. Тэрээр “Шилдэг бэлэг” хэмээх нэртэй дуугаа гаргаад байсан бөгөөд тус дуу нь найз охин болох Kim Tae Hee-дээ зориулсан дуу байжээ. /удахгүй эхнэр нь болох нь дээ ❤ /

Түүний фэнүүддээ бичсэн захидал:

Сайн уу, энэ хүйтэн өвөл та бүхнийг эрүүл байгаасай гэж хүсч байна. Jung Ji Hoon байнаа.

Би дэбютээ хийгээд аль хэдийн 16 жил болжээ бас фэнүүд маань гайхалтай бүсгүй хүн болжээ мөн зарим нэг нь гайхалтай ээж ч болсон байх.

Би ч гэсэн айл өрхийг удирдсан нөхөр, эр хүн болохыг хичээж байна
Тэр (Kim Tae Hee) миний хамгийн хэцүү болон хамгийн жаргалтай мөчүүдэд миний дэргэд үргэлж байж ирсэн бас намайг маш олон удаа хөдөлдөг ирсэн нэгэн. Бидний итгэл өссөөр ирсэн бас бидний хайр эцэст нь жимс төрүүллээ. (за энийг хэллэг юмуу юу гэдгийг нь ойлгосонгүй бодвол хайр нь дэлгэрсэн гэдэг утгаар байх? сайн ойлгосонгүй ээ)

Солонгост сэтгэл хөдөлгөсөн, санхүүгийн асуудалтай хэцүү үе тохиож байгаа учраас хурим маань нууц бас их чимээгүй явагдах болно. Хаана, хэзээ ямар газарт болохыг хэлж чадахгүй байгааг минь та бүхнийг ойлгоосой гэж хүсч байна.

Би энэ 16 жилийн хугацаанд авсан хайр бүхэндээ их талархаж ирсэн бас одооноос илүү хариуцлагатай, үлгэр жишээ жүжигчин дуучин талаа харуулахыг хичээх болноо.

Тэр бол миний хамгийн гайхалтай бэлэг.”

— Jung Ji Hoon (Rain

Баяр хүргэе ❤

Leave a Reply

